ZOBACZ PEŁNY OPIS OPROGRAMOWANIA I USŁUG

Produkty

Dodawanie produktów

  • Szybkie dodawanie produktów

  • Określanie cech i wartości

  • Tworzenie zestawów produktów

  • Sprzedawanie spersonalizowanych produktów poprzez umożliwienie klientom przesyłania plików

  • Tworzenie produktów z wariantami z listy cech za pomocą generatora kombinacji

  • Tworzenie cyfrowych produktów

  • Załączanie plików lub wyświetlanie dodatkowych informacji na stronach produktów

  • Ustalanie minimalnej zamawianej ilości dla wybranych produktów

  • Wybieranie wiadomości wyświetlanej w przypadku braku towaru

Monitorowanie stanu

  • Śledzenie stanu magazynowego każdego produktu

  • Dodawanie dostawców i wiązanie ich z produktami

  • Dodawanie producentów

  • Przeglądanie listy producentów i dostawców z możliwością sortowania i filtrowania

Personalizowanie sklepu

Konfiguracja sklepu

  • Oferowanie różnych metod płatności

  • Ustalanie sposobów dostawy

  • Obsługa stref dostawy i przypisywanie do nich przewoźników

  • Określenie kosztów oferowanych sposobów dostawy

  • Określenie maksymalnych wymiarów paczek

  • Obsługa certyfikatów SSL

  • Ustawianie sklepu jako katalogu

Treść i nawigacja

  • Konfigurowanie sposobu wyświetlania produktów

  • Organizowanie produktów w sklepie

  • Konfigurowanie funkcji filtrowania, sortowania i podziału stron produktów

  • Konfigurowanie wewnętrznej wyszukiwarki

  • Wyświetlanie wyników wraz z podstawowymi informacjami o wyszukanych produktach

  • Ustawianie trybu wyświetlania lub nawigacji warstwowej

  • Dodanie okna wyszukiwarki produktów na stronie błędu 404

  • Informowanie klientów o sklepie

  • Wyświetlanie sklepów stacjonarnych na mapach Google

Koszyk / Kasa

  • Oferowanie różnych metod płatności

  • Ustalanie sposobów dostawy

  • Obsługa stref dostawy i przypisywanie do nich przewoźników

  • Określenie kosztów oferowanych sposobów dostawy

  • Określenie maksymalnych wymiarów paczek

  • Obsługa certyfikatów SSL

Informacje prawne

Zgodność z przepisami

  • Sklep dostosowany do przepisów Prawa Konsumenckiego ( komunikaty, buttony, proces zakupów)

  • Tworzenie stron lub bloków CMS z informacjami prawnymi

  • Wyświetlanie informacji prawnych na określonych stronach

  • Zapewnienie zgodności procesu dokonywania zakupu z europejskim prawem

  • Zapewnienie zgodności z europejskim prawem poprzez wyświetlanie informacji o sposobach i kosztach dostawy

  • Określanie zasad anulowania zamówienia

  • Wykluczenie produktów cyfrowych z polityki zwrotów

  • Ustalanie opłaty środowiskowej

Obliczanie podatku

  • Ustalanie wysokości podatku w zależności od lokalizacji

  • Doliczanie podatku do kosztów wysyłki i opakowania

  • Wyświetlanie podatków dla klientów z USA

Zarządzanie sklepem

Tworzenie ofert specjalnych

  • Konfigurowanie kuponów

  • Wybór zasady naliczania zniżek

  • Ustalanie polityki cenowej

  • Ustalanie zasad tworzenia ofert specjalnych: dla produktów, klientów lub do zamówienia

  • Oferowanie bezpłatnej wysyłki

Wyróżnianie produktów

  • Wyświetlanie pełnej strony produktu z przyciskami szybkiego zakupu, produktami pokrewnymi i treściami promocyjnymi

  • Proponowanie klientom produktów

  • Promowanie określonych produktów

  • Wykorzystanie slidera do promowania produktów

  • Oferowanie klientom usługi pakowania produktów na prezent

Budowanie zaufania klientów

  • Wyświetlanie logotypów pośredników obsługujących płatności

Zwiększanie zainteresowania 

  • Ograniczenie liczby porzuconych koszyków poprzez wysyłanie klientom e-maili

  • Ponowne zainteresowanie klientów poprzez wysyłanie e-maili z przeglądanymi produktami

  • Wysyłanie zainteresowanym klientom e-maili z informacją o ponownej dostępności produktu

Pozyskiwanie ruchu

  • Pozycjonowanie sklepu

  • Pozycjonowanie stron produktów i stron CMS

  • Integracja sklepu z serwisami społecznościowymi

Umieszczanie reklam w sklepie

  • Gromadzenie adresów e-mail klientów

  • Zamieszczanie w sklepie grafik lub banerów reklamowych

  • Udzielanie uprawnień partnerom afiliacyjnym

Obsługa zamówień

Realizowanie zamówień

  • Przeglądanie złożonych zamówień

  • Tworzenie zamówień w panelu administracyjnym

  • Edycja zamówienia na prośbę klienta

  • Określenie kolejności etapów realizacji zamówienia i zwrotu

  • Otrzymywanie powiadomień o nowych zamówieniach

  • Drukowanie dowodów dostawy w formacie PDF

Informowanie klientów o kolejnych etapach realizacji zamówienia

  • Tworzenie szablonów e-maili i domyślnie wysyłanych e-maili

  • Automatyzacja wysyłki e-maili

Obsługa klienta

Zwiększanie lojalności

  • Konfigurowanie formularza tworzenia konta klienta

  • Możliwość zakładania kont w sklepie przez klientów

  • Możliwość śledzenia przez klientów swoich zamówień  

Prowadzenie bazy klientów

  • Zarządzanie adresami klientów

  • Dodawanie nowych klientów lub edycja istniejących

  • Importowanie/eksportowanie list klientów

  • Łatwe wyszukiwanie klientów

  • Personalizacja doświadczenia klientów poprzez tworzenie grup klientów   

Obsługa klientów

  • Dostęp do podsumowania aktywności klientów

  • Otrzymywanie powiadomień

  • Tworzenie dostępu IMAP i wysyłanie próśb do odpowiednich pracowników

  • Ustawienie domyślnych odpowiedzi

  • Możliwość dokonania przez klientów zwrotu towaru

  • Generowanie pokwitowań w celu zwrotu pieniędzy niezadowolonym klientom

  • Zamiana dowolnego koszyka w zamówienie na życzenie klienta

  • Wyświetlanie danych i formularzy kontaktowych z określonymi tematami

Bądź na bieżąco

Informacje ogólne

  • Przeglądanie danych, określanie celów i śledzenie postępu

  • Prognozowanie wyników z funkcją filtrowania

Informacje o skuteczności działań 

  • Mierzenie skuteczności kampanii promocyjnych

  • Tworzenie raportów dotyczących ruchu na stronie

  • Zbieranie informacji o stronach odwiedzonych przez klientów

  • Zbieranie informacji o sposobach dostawy

Informacje o produktach

  • Zbieranie szczegółowych informacji o oferowanych produktach

  • Przeglądanie najpopularniejszych produktów i wyróżnianie ich w sklepie

  • Przeglądanie stanów magazynowych i pokrycia magazynowego

Informacje o sprzedaży i klientach

  • Gromadzenie danych dotyczących sprzedaży

  • Przeglądanie wszystkich otwartych koszyków wraz ze statystykami

  • Segmentowanie klientów, by lepiej do nich dotrzeć

Bezpieczeństwo Firmy

Zabezpieczenie Twojego sklepu

  • Konfiguracja powiadomień e-mail z automatycznymi ostrzeżeniami 

Ekspansja i rozwój

Zdobywanie rynków

  • Wybór krajów, w których dostępny jest Twój sklep

  • Dostosowanie sklepu do oczekiwań danego rynku

  • Ustalanie walut i automatyzacja procesu pobierania aktualnego kursu wymiany

  • Możliwość stosowania wielojęzycznych kart produktów, by móc dostosować opisy do konkretnych rynków

Prowadzenie kilku sklepów

  • MULTISTORE. Prowadzenie kilku sklepów z jednego panelu administracyjnego

Rozbudowa sklepu o dodatkowe moduły i motywy

  • Instalacja i obsługa bezpłatnych, zewnętrznych lub dodatkowych modułów

  • Podgląd katalogu dodatków Addons oraz polecanych motywów i modułów

Uproszczenie obsługi systemu

  • Korzystanie z uniwersalnego paska wyszukiwania

  • Reorganizacja układu menu w panelu administracyjnym

  • Szybsza praca dzięki przyciskowi automatycznej aktualizacji

  • Konfiguracja zadań cron

Zagłębianie się w oprogramowanie dzięki funkcjom programistycznym

  • Dostęp do informacji o serwerze, sklepie, e-mailach, bazie danych...

  • Tworzenie i pobieranie kopii zapasowych baz danych

  • Usuwanie fragmentów lub całych baz danych

  • Ustawianie ważności plików cookies i innych preferencji

  • Aktywacja/dezaktywacja filtra iFrames oraz HTML Purifier

  • Obsługa pamięci podręcznej

  • Tworzenie zestawów kluczy API i konfiguracja pozwoleń