Wyższa konwersja sprzedaży, jak to zrobić?

Wyższa konwersja sprzedaży, jak to zrobić?

Co to jest konwersja sprzedaży?

Konwersja jest jednym z najważniejszych współczynników mierzonych przez właścicieli sklepów internetowych. To od niej, w dużej mierze, zależy ostateczny wynik sprzedażowy i wysokość zysków. Każda firma prowadząca działalność w Internecie powinna regularnie analizować współczynnik konwersji. W ten prosty sposób możemy bowiem uzyskać pożyteczną wiedzę co do tego, czy nasza strona internetowa jest wartościowa dla użytkownika oraz czy nasze kampanie reklamowe skutecznie przekonują internautów do zakupu produktu.

Jak zwiększyć sprzedaż w PrestaShop ?

Zadbaj o to, żeby osoby odwiedzające Twój sklep internetowy nie miały wątpliwości co sprzedajesz, na jakich warunkach i w jakiej cenie. Nie ma tu miejsca na dwuznaczności lub obietnice bez pokrycia. Jasna oferta i atrakcyjne warunki sprzedaży to podstawa. Otwarta komunikacja z klientem przekłada się na zaufanie z jego strony. Aby poprawić współczynnik konwersji, warto przeprowadzić dokładny audyt strony. Jeśli nie wiesz, jak to zrobić – skontaktuj się z nami za pomocą formularza. Bez wątpienia analiza zawartości witryny powinna być wykonana w sposób szczegółowy, gdyż na wskaźnik konwersji może wpływać każdy niedopracowany element strony. Istotne jest między innymi: unikanie nieprecyzyjnych nagłówków, zadbanie o czytelną zawartość oraz o intuicyjne poruszanie się po witrynie, publikowanie jedynie wysokiej jakości zdjęć oraz filmów, umieszczanie widocznych informacji w ważnych miejscach.

Przebieg procesu zakupowego i sama płatność

również mają ogromne znaczenie dla wskaźnika konwersji. Projektując te procesy, należy pamiętać o kilku żelaznych zasadach. Przede wszystkim dokonanie zakupu powinno być maksymalnie proste i szybkie. Twoi Klienci powinien mieć możliwość złożenia zamówienia bez rejestracji oraz móc zapłacić z wykorzystaniem swojej ulubionej metody płatności, w przeciwnym razie mogą rezygnować z zakupów. Nie ma jednej metody płatności, która pasuje wszystkim, dlatego warto wybrać bramkę płatniczą, która obsługuje wszystkie najpopularniejsze formy płatności, takie jak: BLIK, szybkie przelewy, Google Pay, Apple Pay, czy płatności odroczone.

Jeśli chcesz uzyskać wyższy współczynnik konwersji powinieneś regularnie prowadzić testy różnych rozwiązań.

Tu zamówisz usługę analizy konwersji sprzedaży

Wszystkie komentarze