
Pełny audyt sklepu
Usługa gruntownej analizy całego serwisu, zainstalowanych modułów, wykazu ew. błędów, problemów i realizacja kompletnej kopii developerskiej.Usługa...
Płatna usługa pomocy/wsparcia/audytu/analizy problemu. Koszty usługi obejmują wykonanie analizy przyczyn problemu/ów do jednego zgłoszonego tematu w czasie nie dłuższym niż 1 godzina.
Płatna usługa pomocy/wsparcia/audytu/analizy problemu. Koszty usługi obejmują wykonanie analizy przyczyn problemu/ów do jednego zgłoszonego tematu w czasie nie dłuższym niż 1 godzina.
W przypadku gdy w wyniku analizy zaistnieją potrzeby wykonania dodatkowych czynności związanych z rozbudową, zmianą/wymianą lub przebudową naprawą czy modyfikacją funkcji serwisu/sklepu, rozliczenie za czynności te następuje na podstawie odrębnej usługi - specyfikacji usług. Informacje o wystąpieniu dodatkowych kosztów są przesyłane w korespondencji e-mail. Koszt usługi jest bezzwrotny.
16 innych produktów w tej samej kategorii:
Usługa gruntownej analizy całego serwisu, zainstalowanych modułów, wykazu ew. błędów, problemów i realizacja kompletnej kopii developerskiej.Usługa...
Usługa realizowana w zakresie: - Przeniesienie /operacje na koncie E-Mail ( do 50gb) - Operacje na Plikach ( do 50gb) - Eksport Bazy Danych ( do...
Usługa w zakresie: - Przywrócenia hasła dostępu do Panela PLESK - Przywrócenia hasła dostępu do Panela Klienta - Zmiana/przywrócenie hasła do...
Usługa zdalnego wdrożenie integracji dla sklepu PrestaShop z Subiekt GT, WF-MAG, Optima. Koszt obejmuje 1 roboczo-godzinę. Do uruchomienia...
Usługi administracyjne, SSH, FTP, WWW, IMAP, SMTP, POP3 Usługa w zakresie: FTP, MySQL/PgSQL, Skrzynki mailowej, usuniętej usługi. Obejmuje...
Usługa podstawowe SEO w zakresie uzupełnienia istotnych elementów i modułów o dane SEO i rejestracja/odnowienie domeny w Google. W wersji...
Bilet do usługi wsparcia dla zgłoszonego tematu. Bilet pokrywa koszty usługi pomocy i analizy jednego zgłoszonego tematu. W przypadku gdy problem...
Usługa indywidualnego, rozszerzonego lub pełnego wsparcia do oprogramowania. Zakres usługi dostosowywany do potrzeb Klienta na podstawie bezpłatnej...
Usługa realizowana w zakresie: - Przywrócenia dostępu do Panela Administracyjnego sklepu internetowego dla jednego wskazanego użytkownika.
Płatna usługa pomocy/wsparcia/ dla znanego, drobnego problemu. Koszty usługi obejmują szybką naprawę jednego znanego problemu/tematu w czasie nie...
Dedykowany regulamin dla Twojego sklepu, dostosowany do branży sklepu oraz do tego, co i jak sprzedajesz. Dokument spełnia wymogi formalno-prawne,...
Płatna usługa związana z wykonaniem pełnej kopii bezpieczeństwa serwisu znajdującego się w obrębie serwera i jego bazy danych. Usługa realizowana w...
Usługa instalacji szablonu graficznego, dostarczonego przez Klienta w sklepie PrestaShop. W usłudze instalacji nie realizujemy dodatkowych zmian w...
Usługa aktualizacji oprogramowania PrestaShop do wyższej wersji sklepu: 1.5 -> 1.6 -> 1.7, lub 1.7.x -> 1.7.z. W zależności od ustaleń i...
Usługa aktualizacji sklepu PrestaShop do pracy w wyższej wersji PHP na serwerze. W zależności od ustaleń i zakresu prac upgrade może obejmować...
Bilet do usługi wsparcia dla zgłoszonego tematu. Bilet pokrywa koszty usługi pomocy i analizy jednego zgłoszonego tematu. W przypadku gdy problem...
error Chwilowo nie możesz polubić tej opinii