
PrestaShop Pomoc. Analiza zgłoszonego problemu
Prestashop pomoc Płatna usługa pomocy/wsparcia/audytu/analizy problemu. Koszty usługi obejmują wykonanie analizy przyczyn problemu/ów do jednego...
Płatne usługi pomocy lub administrowania: podstawowe (szybka pomoc), indywidualne (analiza błędu) , rozszerzone lub pełne wsparcie do oprogramowania (audyt oprogramowania) z usługą szkolenia z zakresu obsługi i konfiguracji sklepu. Zakres usług dostosowywany do potrzeb Klienta na podstawie bezpłatnej analizy przed-wdrożeniowej i profilu działalności sklepu.
Usługa indywidualnego, rozszerzonego lub pełnego wsparcia do oprogramowania. Zakres usługi dostosowywany do potrzeb Klienta na podstawie bezpłatnej analizy przed-wdrożeniowej i profilu działalności sklepu. W skład usługi może wchodzić między innymi:
1. Obsługa i pomoc telefoniczna przez wyznaczonego konsultanta,
2. Obsługa i pomoc zdalna,
3. Realizacja backupów plików i baz danych sklepów,
4. Aktualizacja rozszerzeń, funkcji,
5. Dostosowywanie do nowych przepisów Prawa,
6. Pełna ochrona Prawna,
7. Ochrona przed fałszywymi zgłoszeniami typu Stowarzyszenie Bądźmy Legalni, czy Stowarzyszenie na rzecz Konsumentów,
8. Wsparcie dla integracji,
9. Kompleksowy monitoring Sklepu,
10. Analiza statystyk Google i wdrożenia zmian dla podniesienia pozycji Sklepu i aktywności jego Klientów
i więcej.
Indywidualne warunki, program rabatowy czy dedykowany opiekun, który dokona audytu Twojego sklepu to nasz standard.
Całkowita wartość usługi zależna jest od wybranego zakresu obsługi i indywidualnych ustaleń.
PrestaShop to popularne oprogramowanie e-commerce, które pozwala na tworzenie i zarządzanie sklepami internetowymi. Jeśli napotkasz trudności lub masz pytania dotyczące PrestaShop, istnieje wiele zasobów, które mogą Ci pomóc:
Skorzystaj z najlepszej asysty przy wdrożeniu, naprawie, aktualizacji i rozbudowie oprogramowania PrestaShop. Nasza oferta obejmuje pełne wsparcie techniczne, które pomoże Ci utrzymać Twój sklep internetowy w doskonałej kondycji.
W tygodniu, na spokojnie możesz zgłosić swój problem ze sklepem w godzinach naszej pracy. Wystarczy, że skontaktujesz się z nami, a my zajmiemy się Twoim problemem jak najszybciej. Nasz zespół specjalistów jest gotowy, aby służyć pomocą i zapewnić Ci spokój ducha.
Możesz zgłosić swój problem nawet po zamknięciu naszego biura. Dzięki naszej elastycznej ofercie wsparcia, zawsze jesteśmy tu, aby Ci pomóc. Zamów i opłać usługę wsparcia, a my zajmiemy się tematem od ręki, niezależnie od pory dnia.
Czas wolny od pracy, a Twoja Presta odmawia współpracy? Coś się zepsuło akurat w weekend? Nic się nie stało. Jesteśmy tutaj, aby wspierać Cię na okrągło. Niezależnie od dnia tygodnia, możesz zgłosić problem ze sklepem i uzyskać pomoc, kiedy tylko tego potrzebujesz!
Zaufaj naszej specjalistycznej pomocy PrestaShop i ciesz się bezproblemowym działaniem Twojego sklepu internetowego!
Prestashop pomoc Płatna usługa pomocy/wsparcia/audytu/analizy problemu. Koszty usługi obejmują wykonanie analizy przyczyn problemu/ów do jednego...
Prestashop pomoc Płatna usługa pomocy/wsparcia/analizy problemu realizowana w środowisku developerskim serwisu/sklepu, którego dotyczy problem....
Prestashop pomoc Płatna usługa pomocy/wsparcia/ dla znanego, drobnego problemu. Koszty usługi obejmują szybką naprawę jednego znanego...
Pamiętaj, że sklep z uruchomioną integracją wymaga serwera o odpowiednich parametrach do udźwignięcia zadań integracji i aktualizacji oferty.
Dla niektórych modułów ( m.in. z nieograniczoną możliwością konfigurowania ustawień) nie jest dostarczana instrukcja obsługi.
Nie realizujemy zwrotów zakupionych modułów i usług. Warunki niespełnione po stronie sklepu czy serwera nie stanowią dodatkowej podstawy do zwrotu.
Podana cena dla modułów i integracji obejmuje licencję roczną dla jednej domeny
16 innych produktów w tej samej kategorii:
Płatna usługa pomocy/wsparcia/audytu/analizy tematu wymogów dla integracji lub modułu. Koszty usługi obejmują wykonanie analizy / konfiguracji...
Certyfikat Comodo Positive SSL to najtańszy, dobrej jakości, 256 bitowy certyfikat o wysokiej rozpoznawalności przez przeglądarki. Poza finansami...
Płatna usługa pomocy/wsparcia + kopia deweloperska sklepu. Koszty usługi obejmują wykonanie prac dla jednej zgłoszonej domeny. W przypadku gdy...
Wdrożenie PrestaShop Wdrożenie Sklepu internetowego jest oddzielną usługą świadczoną dodatkowo dla wszystkich Klientów niezależnie od wersji...
Usługa realizowana w zakresie: - Przeniesienie /operacje na koncie E-Mail ( do 50gb) - Operacje na Plikach ( do 50gb) - Eksport Bazy Danych ( do...
Support IT usuwanie zainfekowanego kodu/plików ze sklepu PrestaShop 1.6 -550pln netto
Prowadzenie dalszych prac związanych z monitorowaniem i działaniem na poprawę pozycji tj. aktywny monitoring black SEO, plus sukcesywne wdrażanie...
Zaplanowana optymalizacja pojemnościowa dla zdjęć; img_przed_optymalizacją 6,02 GB (bajtów: 6 467 334 144)img_po_optymalizacji 5,04 GB (bajtów: 5...
Audyt, analiza bazy danych Prestashop 1.5 - 8.xDo określenia możliwości wprowadzenia dodatkowych informacji ( np. danych o towarach, producentach,...
Usługi administracyjne, SSH, FTP, WWW, IMAP, SMTP, POP3 Usługa w zakresie: FTP, MySQL/PgSQL, Skrzynki mailowej, usuniętej usługi. Obejmuje...
Konwersja jest jednym z najważniejszych współczynników mierzonych przez właścicieli sklepów internetowych. To od niej, w dużej mierze, zależy...
Usługa zdalnego wdrożenie integracji dla sklepu PrestaShop z Subiekt GT, WF-MAG, Optima. Koszt obejmuje 1 roboczo-godzinę. Do uruchomienia...
Bilet do usługi wsparcia dla zgłoszonego tematu. Bilet pokrywa koszty usługi pomocy i analizy jednego zgłoszonego tematu. W przypadku gdy problem...
Usługa instalacji modułu dostarczonego/wskazanego przez Klienta. Konfiguracja modułu wraz z ustawieniem parametrów pracy i scenariusza sprzedaży...
Aktualizacja zabezpieczeń na serwerze deweloperskim. Warunek poprawnego wdrożenia aktualizacji - sklep nie został wcześniej zaatakowany/ zainfekowany.
Analiza z estymacji. Ustalenie zakresu niezbędnych prac, wdrożenia modułów, integracji, indywidualnych rozwiązań lub systemu B2B dla sklepu na...